شاتك شاتك .

شاتك

مقايسه بازي FIFA23 با PES23

به نقل از شاتك بازي فوتبال فيفا 23 يك بازي ويديويي در سبك شبيه‌سازي فوتبال است كه توسط شركت الكترونيك آرتس (EA Sports) ساخته شده است. اين بازي در سال 2022 منتشر شد و در دسترس كاربران پلتفرم‌هاي مختلفي مانند پلي‌استيشن ۵، ايكس باكس سري ايكس، پلي‌استيشن ۴، ايكس باكس وان، پي‌سي و نينتندو سوييچ قرار دارد.

در بازي فيفا 23، بازيكنان مي‌توانند تيم خود را انتخاب كرده و در مسابقات مختلف شركت كنند. بازيكنان مي‌توانند تاكتيك‌هاي مختلفي را براي تيم خود انتخاب كرده و بازيكنان خود را بهبود بخشند.

همچنين، بازيكنان مي‌توانند با ديگر بازيكنان آنلاين به صورت چندنفره بازي كنند و در رقابت‌هاي آنلاين شركت كنند. بازي فيفا 23 با گرافيك بالا، صداگذاري حرفه‌اي و شبيه‌سازي دقيق بازي فوتبال، يكي از محبوب‌ترين بازي‌هاي ورزشي در دنياست.

 براي ادامه مطلب روي لينك كليك كنيد...

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۲۶:۵۹ توسط:شاتك موضوع: نظرات (0)

بهترين گوشي گيمينگ شياومي

به نقل از شاتك شيائومي يكي از توليدكنندگان پيشرو در زمينه‌ي گوشي‌هاي گيمينگ است. اين شركت تاكنون گوشي‌هاي گيمينگ مختلفي را با مشخصات و ويژگي‌هاي متنوعي روانه‌ي بازار كرده است.

 گوشي‌هاي گيمينگ شيائومي معمولاً داراي ويژگي‌هاي زير هستند: پردازنده‌هاي قدرتمند: شيائومي از پردازنده‌هاي قدرتمندي مانند اسنپدراگون و مدياتك در گوشي‌هاي گيمينگ خود استفاده مي‌كند.
نمايشگرهاي با نرخ نوسازي بالا: شيائومي از نمايشگرهاي با نرخ نوسازي بالا در گوشي‌هاي گيمينگ خود استفاده مي‌كند تا تصاوير روان‌تري را ارائه دهند.
رم و حافظه‌ي داخلي زياد: شيائومي رم و حافظه‌ي داخلي زيادي را در گوشي‌هاي گيمينگ خود ارائه مي‌دهد تا كاربران بتوانند چندين برنامه را به‌طور همزمان اجرا كنند و بازي‌ها را روان‌تر اجرا كنند.

 

براي مشاهده كردن ادامه مطلب روي لينك كليك كنيد....


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۲۲:۵۷ توسط:شاتك موضوع: نظرات (0)

اسم براي پابجي با فونت

به نقل از شاتك براي اسم گذاري با فونت در بازي پابجي، ابتدا بايد يك فونت مورد علاقه خود را انتخاب كنيد. فونت‌هاي زيادي در اينترنت وجود دارد كه مي‌توانيد از آن‌ها استفاده كنيد. پس از انتخاب فونت، بايد نام مورد نظر خود را با آن فونت بنويسيد.

براي اين كار مي‌توانيد از يك نرم‌افزار ويرايش متن مانند Microsoft Word يا Notepad استفاده كنيد. پس از نوشتن نام با فونت مورد نظر، بايد آن را كپي كنيد.

اين كار مي‌تواند نام شخصيت شما را در بازي جذاب تر كند. براي انتخاب يك فونت مورد علاقه خود مي‌توانيد به سايت‌هايي مراجعه كنيد كه فونت‌هاي آنلاين را ارائه مي‌دهند، و يا حتي فونت‌هايي را از اينترنت دانلود كنيد

 

براي مشاهده كردن ادامه مطلب روي لينك كليك كنيد

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۱۷:۴۹ توسط:شاتك موضوع: نظرات (0)